28 Ocak 2017 Cumartesi

Çiğ Köfte Bayiliği Ne Kadar Kazandırır?

Çiğ köfte bayiliği açmayı planlayan herkes ne kadar kazandırır sorusunun yanıtını merak etmektedir. İnternet üzerindeki pek çok kaynakta bu soru yanıtlanmış olsa da, güncel veriler ve asılsız ortalamaların çelişmesi, yatırımcıları yanlış yönlendirebiliyor. Evdeki hesap çarşıya uymadığında ise, büyük hayallerle planlanan girişim, ne yazık ki hayal kırıklığına dönüşebiliyor.


çiğ köfte bayiliği ne kadar kazandırır


Bütçenize, bölgesel kriterlerinize ve diğer özel tercihlerinize en iyi uyum sağlayacak markayı seçtikten sonra, işletme konusunda da belirli stratejiler uygulanırsa çiğ köfteci olarak güzel rakamlar kazanabilirsiniz. Yıllardır küçücük dükkanı ile ayakta kalan veya her yıl yeni şube açan mutlu çiğ köftecileri sizler de gördünüz. Toplum olarak çiğ köfteyi, acıyı, ekşiyi seviyoruz. Bunu kazanca dönüştürmek de mucize olmayacaktır. Bu yüzden asıl odaklanmanız gereken soru “ben bu işi yapabilir miyim” olmalıdır. Güncel pazarlama araçları (internet, mobil cihazlar vb.) doğru olarak kullanıldığında, kapı müşterinizi memnun uğurladığınızda, her gün en az 1 yeni müşteri kazandığınızda, “bu iş para kazandırır mı” sorusu yerini; “bu işi nasıl büyütebilirim” sorusuna bırakacaktır. Bu da sizi fazlasıyla motive edecektir.


Kişisel görüşlerimizi bir kenara bırakıp güncel ve gerçekçi verilerle konuşacak olursak, yukarıda bahsettiğimiz şartlarda başarılı ve istikrarlı olan standart bir çiğ köfte bayisinin minimum kar oranı %130 sevilerindedir. Bu ölçüde, işleyen bir çiğ köfteciyle bayilik yatırımınızı 2 ayda bile amorti etmeniz mümkündür. Müşteri memnuniyetini ilke edinen, bayilik aldığı markanın kendisine sunduğu pazarlama ve satış stratejilerini iyi anlayıp uygulayabilen bölgesini de iyi seçmiş bir çiğ köfteci; aylık 5 ila 10.000 TL. arasında net kar sağlayabilmektedir. Bu veriler piyasa genelinde kupon bölgelerdeki işletme verileri ortalama alınarak belirlenmiştir. Bilmelisiniz ki, her işletmenin kazancı farklılık gösterecek ve net gelir çoğu zaman sabit olmayacaktır.


İlk süreçteki hedefiniz işletmenizi döndürmek olmalıdır. Hemen büyümek için acele etmeyip, tamamen satışlarınıza ve pazarlama kanallarınıza yoğunlaşmalısınız. Çiğ köfteyi zaten seven bu toplumu kendi dükkanınıza çekmek için çabalayınız ve ilk hedefinize ulaştıktan sonra yeni hedefleriniz için kolları sıvayınız. Unutmayınız ki; çiğ köfte bayiliği almak, son yılların açık ara en karlı bayilik girişimi olarak kabul görmüştür. Bayilik alan işletmeciler, kendi verilerini de konu altından bizlerle paylaşabilir, bu sektöre yatırım yapmak isteyen yeni girişimcilere yönlendirici, güncel ve daha net bilgiler sunabilirler. Tüm okuyucularımıza başarılar dileriz.



Çiğ Köfte Bayiliği Ne Kadar Kazandırır?